زندگانی ام
شعر و ترانه
چهار شنبه 16 شهريور 1390برچسب:, :: 18:40 ::  نويسنده : علی حبیبی


 

 

در ابتدای پیچ و خم زندگانی ام

 

اما نمانده است نشان جوانی ام

 

بر صورتم نگاه مکن،ای رفیق من

 

بر شعرهای طنزم و شیرین زبانی ام

 

من غصه دار حادثه ای  سالهای دور

 

من داغ دار اتش و دردی نهانی ام

 

میخواستم نشان بدهم شکل درد را

 

یاری نکرد واژه به بیت میانی ام

 

از بس به کوچه های غم انگیز سر زدم

 

از من گسسته تر شده قلب کتانی ام

 

بال و پری ندارم و قاجار گونه ام

 

از بین رفته است شکوه کیانی ام

 

عمری  به استجابت مردن نشسته ام

 

من نا امید معجزه ی اسمانی ام

 

خیلی دلم گرفته رفیق قدیمی ام

 

امشب صبور باشی و از خود نرانی ام

 




نظرات شما عزیزان:

بهنام
ساعت23:58---17 مهر 1390
با تشکر از علی عزیز.اشبیتیم ارفی
پاسخ:مرسی دادا به وبلاگ خودت سر زدی باتشکر از حضورت در برنامه انشالله وقتشم زیاد کنی و همیشه بیای


بهنام
ساعت23:58---17 مهر 1390
با تشکر از علی عزیز.اشبیتیم ارفی
پاسخ:چاکرتم سمیر نصری


بهنام
ساعت23:42---17 مهر 1390
با تشکر از علی عزیز.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 70
بازدید ماه : 147
بازدید کل : 39295
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->